Figyelem ez egy verseny kihívás, olyan rajzolóknak, akiket a manga alkotás apró trükkjei és nehézségei érdekelnek!
A kihívás lényege, hogy a kiszabott feladatokat határidőre kell teljesíteni a csapatoknak, a győztes csoportot pedig egy remek ajándék csomag várja a küldetés legvégén.
A verseny összesen 6 hónapig tart, február 1-el kezdődik és július 30-al ér véget.
Szabályok:
– egy csapat 3 főből áll,
– a feladatokat e-mailben kapjátok meg
– egyikőtöknek feltétlen legyen lehetősége szkennelni, a jobb minőség érdékben (ez fontos),
– a megszabott határidőt be kell tartani. Ahány nappal később adja le egy csapat a feladatát, büntetésből annyi nappal később kapja meg a következő feladatot,
– a fél év során a csapattagjai közül, ha kiszáll valaki az egész csapat kiesik a versenyből. Csapattagot cserélni nem lehet.
Feladatok:
Konkrét feladatokat most nem adhatjuk közre, mindegyik meglepetés lesz.
A kihívás küldetésekből (mission) áll, amiket értékelni fogunk.
Annyit elárulhatunk előre, hogy a küldetések többnyire, panel szerkesztésből, manga szerkesztésből fognak állni (történet írás, kulcsrajzolás, karakteralkotás), valamint némi kutató munka is lesz a feladatok mellé.
Az első feladat kiküldése: Február 1.
Határidők:
Természetesen figyelembe vesszük, hogy nem dologtalan alkotókról van szó és mindenkit lefoglalnak egyéb teendői pl. Munka, tanulás stb. Ezért olyan határidőket szabunk, amik tarthatók, pl. nem egy hétvége alatt kell végeznetek a feladatokkal.
Segédanyagok:
Semmi olyat nem várunk el tőletek, amihez ne nyújtanánk egy kis segítséget.
Feltétlenül ajánljuk, hogy akiknek ideje és pénze engedi, azok vegyenek részt a workshop alkalmakon, mert mindig olyan előadások és gyakorlatok lesznek, amik segitséget nyújtanak majd a verseny során a feladatokban.
A tananyagok és az előadások fel fognak kerülni a netre is, megadjuk a közvetlen linket is hozzá, de biztosan sokat segít, ha élőben kérdezhettek a feladatról.
Jelentkezés:
A versenyre e-mailben tudtok jelentkezni a
rajzkurzus@animetarsasag.hu
címen.
Határideje: Január 31. (Éjfél)
Levélben írjátok meg a csapat nevét (ha van), a csapattagok valós nevét és e-mail címét*, amire a feladatokat küldhetjük.
Tekintettel, hogy személyes találkozás nem feltétlen szükséges a feladatok teljesítésére, így egymástól távol élő versenyzők is jelentkezhetnek csapatként.
*A neveket és e-mail címeket harmadik fél számára nem adjuk ki, kizárólag a MATCH versenyen felmerülő feladatok kiküldésére és ahhoz kapcsolódó tájékoztatásra használjuk fel, semmilyen más hírlevelet és értesítő levelet nem küldünk ki e regisztráció kapcsán.
Teljesítés:
A feladatok elfogadásáról, teljesítéséről, értékeléséről e-mailben fogtok tájékoztatást kapni.
A legtöbb pontot elért csapat a küldetés nyertese. A legtöbb küldetés nyertese a kihívás győztese. Amennyiben két csapat ugyanannyi küldetést nyer meg a legtöbb pontszámmal rendelkező csapat nyer.
Az értékelésre kerülő szempontokat a feladatok kiosztásakor adjuk meg, hogy tisztában legyenek a versenyzők az elvárásokkal.
Cél:
A MATCH célja, hogy
– versenyzők megtanuljanak csoportban dolgozni, és tapasztalatot szerezzenek társaiktól,
– megismerkedjenek a mangákkal szakmai szempontból,
– alkalmazni tudják a trükköket-fortélyokat,
– hozzá edződjenek a határidők szabta szoros ütemtervekhez, és megtanulják annak fontosságát,
– megbízói elvárásokkal is találkozzanak,
– valamint, hogy olyan kapcsolati hálózatot építsünk ki a rajzolók között, akik a jövőben segíthetik egymást, ha szakmában próbálnak meg elhelyezkedni.
További kérdéseiteket szintén a rajzkurzus@animetarsasag.hu címre várjuk.